• Zwroty i reklamacje

Zasady zwrotów i reklamacji w Hexagon H. Woźniak, A. Woźniak Sp. Jawna

Reklamacje

1. Wszelkie reklamacje ilościowo-jakościowe muszą być zgłoszone do Spółki na adres e-mail: hexagon@hexagon.waw.pl
W tytule maila należy umieścić treść REKLAMACJA i numer fatury

2. Reklamacje ilościowo-jakościowe Nabywca ma prawo złożyć w terminie do 7 dni od daty dostawy.

3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu rozpatrywane będą wyłącznie na podstawie protokołu reklamacyjnego sporządzonego w obecności przewoźnika.

4. Dla towarów uszkodzonych lub posiadających ukryte wady, Nabywca jest zobowiązany przesłać dokładny opis uszkodzenia/wady i materiał zdjęciowy na którym widoczne będzie uszkodzenie/wada.

5. W przypadku prawidłowego dopełnienia wszystkich formalności, Nabywca zostanie poinformowany o decyzji w przeciągu 7 dni od daty złożenia reklamacji. Ewentualne wystawienie faktury korygującej nastąpi do 14 dni od daty zapadnięcia decyzji.

Zwroty

1. Wszelkie planowane zwroty towaru muszą być zgłoszone do Spółki na adres e-mail: hexagon@hexagon.waw.pl 
W tytule maila należy umieścić treść ZWROT i numer fatury oraz przesłać wypełniony formularz zwrotu 

2. Nabywca ma prawo do zwrotów produktów:

a) których nie zamówił, a znalazły się w jego posiadaniu z winy Spółki;

b) posiadających ukryte wady;

c) posiadających uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy Spółki.

Koszt transportu zwrotu z ww. powodów ponosi Spółka.

3. W przypadku zwrotu produktów nie wymienionych w pkt. 2 Spółka ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru przy następujących ograniczeniach:

a) powyżej 14 dni od daty ich zakupu;

b) minął okres gwarancji lub przydatności produktów;

c) produkt sprowadzony był na specjalne zamówienie;

d) zwracane towary noszą znaki użytkowania lub nie posiadają oryginalnych opakowań.

Koszt transportu z ww. powodów ponosi Nabywca.

4. Wszelkie zwroty muszą być rozpatrzone przez Spółkę w ciągu 14 dni a Nabywca zostanie poinformowany o dacie i sposobie odbioru zwrotu.

5. Nabywca zobowiązany jest do: zabezpieczenia towaru przed uszkodzeniem w transporcie i wydania przesyłki przewoźnikowi zgodnie ze zleceniem Spółki.

6. Wystawienie faktury korygującej nastąpi do 14 dni od daty odbioru zwrotu od Nabywcy.